Portfolio

måndag, maj 09, 2016

I en blommig klänning

Igår firade vi morsdag i Terjärv - i den vackraste byn var vi båda växt upp. Vi hade fyra ställen att besöka; Ronnies mommo, Ronnies fammo, min fammo (och faffa) och mina föräldrar. Vi doppade (fikade) och doppade hela dagen lång och åt alltför mycket. Men det var kul att träffa alla, vissa av dem hade vi inte sett sen i julas. Tiden går så fort. Mamma bjöd på hemgjorda burgare och vädret visade sig från sin bästa sida. En skön majsöndag. 

Jag pussade på Ronnie.

Mammas burgerbuffé!

Jag invigde sommarklänningen. 

Tvingade Ronnie att fota mig. Misslyckades med hoppbilder. Men det måste fotas.

 Tog sneaky-ga (it´s a word) bilder på Ronnie när han inte såg.
HEY! LOOK AT ME!


Vad gjorde ni i helgen? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar