Portfolio

söndag, november 13, 2016

LATELY

Blandade bilder från telefonen den senaste tiden. 

När jag var sjuk drack jag mängder av te och läste massor. 
Just nu läser jag Red Rising av Pierce Brown - ett scifi-action-äventyr i Hungergames-anda.
Rekommenderar den varmt, det är en trilogi.

Fullt upp i verkstan vid After Eight. Verkstadsbloggen kan ni läsa här! 
Sanna och Melissa har nyligen uppdaterat den.

Zoey älskar snön, hon dyker i snöhopar (jag ba: wtf) äter den och ligger i den. 
Det måste var huskyn i henne som kommer fram på vintern.

Annars vilar hon ju såhär vilket tydligen inte är så vanligt men hon är ju lite speciell. 
Och en selfie från AE´s vessa. Mest aktiv är jag på instagram: @rebeckadahlvik men jag ska skärpa mig med bloggen. På riktigt, jag ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar