Portfolio

fredag, november 25, 2016

Bästa sista dagen

Idag var sista dagen på After Eight. Under 6 månader har jag jobbat i Liljas växthus, i verkstaden. Jag har fått många nya vänner och fått prova på så mycket olika saker. Och det bästa - att jag har fått utöva min passion, att skapa föremål i olika material och med olika tekniker. Jag har haft det så roligt! Det kommer kännas väldigt konstigt på måndagen att inte styra stegen mot After Eight längre. 
Men nya spännande utmaningar väntar på mig och det kommer bli bra. Det vet jag. 

Förutom att det var min sista dag idag, hade vi också julöppning med vår pop-up butik GROW. Hela hösten har vi designat och tillverkat produkter och nu var det äntligen dags att sälja våra kreationer! Här är telefonbilder från dagen.

Min och Adrianas virkade barnmattor. // Jag i paketeringshörnan. 
Gamla filmplanscher. // Adriana skriver på en bricka.
Våra handgjorda tvålar och de snygga etiketterna som Mikki har gjort!
Mina och Adrianas smycken & tassels. // Brickor med krittavelfärg. Kan t.ex. användas som ostbrickor.
Salla // Ljushus // från min instastory


GROW - butiken är öppen ända fram till jul,
vardagar kl.10-16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar