Portfolio

torsdag, januari 18, 2018

Bröllop: hur vi valde vårt datum




Är det inte typiskt att genast jag skriver att dessa bröllopsinlägg ska komma VARJE tisdag kommer livet emellan och det finns inte tid och ork precis på tisdagen?! Nåja, bättre två dagar för sent än aldrig va? Idag tänkte jag avslöja vårt bröllopsdatum för er! *drumroll* vi gifter oss den första september, 01.09.2018!

Vi älskar hösten, det är bådas favoritårstid. Vi fyller också år på hösten båda två, han i augusti (nåja, semi-höst) och jag i september. Jag tittade i kalendern om det fanns något bra datum halvvägs mellan våra födelsedagar, och det fanns det! Första september, dagen då Hogwarts alltid börjar! Och det är en lördag! Jestas, det var meant to be! Båda är Harry Potter fans, jag bara sisådär tusen gånger crazygare än Ronnie men nåja, fans hur som helst. Så det var klappat och klart, ett höstbröllop blir det med en liten Harry Potter hint! 

P.S! Idag ska jag och träffa guldsmeden som ska tillverka min drömring!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar