Portfolio

onsdag, november 03, 2010

Living like a city girl

Tisdagen till ära spenderade jag dagen med min kusin Elina. Vi började med att åka till DSW, en sko affär.
Provade häftiga skor....de skulle matcha min jacka. Men alltför dyra!

Elina söker skor. Efter besöket på DSW åkte vi på manikyr.....ja, ni läste rätt. Elina frågade om jag ville gå och jag bara "öhh.... Jag har aldrig varit på manikyr förr". Kollar sen ner på mina naglar och ser avskavt svart nagellack och en ful, bruten nagel. "Du kommer att skämmas för mig". Nåväl, dit for vi nu då och jag valde svart nagellack (surprise!) och det var faktiskt riktigt avkopplande. Kände mig sedan otroligt töntig när jag satt på en blommig stol och höll händerna under en blåsare (eller vad det nu heter) i minst 10 min och var otålig. Men, nu glänser mina naglar. Så tack Elina för manikyren!


Steve Madden har häftiga skor. Men inte alla riktigt min stil....

Efter manikyren for vi på bio och såg RED, verkligen en rolig film! Sen for vi hem för några timmar, åt middag och slappade. Plötsligt var vi på väg till ett shoppingcenter kl 19 för att kolla på mer skor.....hmm. Bilden här uppe är från ALDO där Elina äntligen köpte ett par skor åt sig. Jag nöjde mig med att beundra och röra dem. 
Jag var också inne på Hot Topic och se vad jag köpte! Harry Potter tröja! De hade massor av HP grejer, trollstavar och  Gryffindor huppare, åh vad det  var svårt att hålla sig i från dem, Harry Potter nörd som jag är. Vi kom hem runt 21 och nu är det midnatt. Dags att sova, det är en ny dag imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar