Portfolio

söndag, november 07, 2010

Due Date

Hej.
Kom nyss tillbaka till mosters efter att ha sett "Due date" på bio med min kusin och hennes man. Helt otroligt rolig. Satt och skrattade mycket! Idag träffade jag min kusin Eva och hennes familj. De har nyss flyttat till New Hampshire från Nevada. Så nu har jag träffat alla mina 6 kusiner här! Hon är bara några år äldre än mig och har redan 2 barn....och det 3 på väg. jEEEZ. Åtminstone 10år före jag orkar med några barn. Ni behöver inte oroa er. Hehe.
Bloggar mer imorgon med bilder och sånt. Nu vill jag bara sova. På måndag åker jag till Vermont. Imorgon har jag varit här 5 månader. Imorgon är det 1 år sedan jag och Ronnie "träffades" och imorgon är det en vecka kvar tills THE DAHLVIKS kommer till Woodstock. Glädje. Godnatt.
Peace and love.

1 kommentar:

  1. Due date! Naaaajs, så fort (also om 100 år) i komber ti finland så ska ja å skåda!! :) Ha de Gött!

    SvaraRadera