Portfolio

onsdag, januari 04, 2012

Långtråååååååååååååkigt

Om du inte orkar läsa om hur otroligt tråkigt jag har det så hoppar du över detta inlägg. Just sayin.

Jag tror jag har världens tråkigaste vecka just nu. Skolan börjar inte förrän på måndag och det finns ingenting att göra här i Ekenäs. Så himla tråkigt. Jag har inga pengar så jag kan inte göra något eller köpa något. Bara sitta hemma för ute blåser det och är äckligt väder. Önskar att det skulle vara minus 20 och snö upp till fönstren....så vet man iaf att det är vinter. Om man tittar ut nu så ser man bara vatten och slask och fula hus. Tacka vet jag att bo på landet. Jag ska bo i ett stort hus nånstans i Österbotten.....med skog runtomkring och det ska vara tyst. Här får man höra på grannens hund som skäller i ett om han lämnas ensam för 1minut. Åh gud. Jahapp...så vad gör vi här på två hela veckan då? Sover åtminstone till 12. Ronnie är på datorn hela dagen. Jag läser.....flänger omkring och plockar och städar. Timmarna går och jag suckar. Bäddar sängen, ritar lite. Kvällen kommer och en av oss lagar mat. Äter den. Ibland tittar vi på tv samtidigt. WOW. Städar undan, diskar och flänger omkring lite till. Läser. Knarar på Ronnie om att "hä er min tuuro ti spela nu". Småningom är det min tur och där sitter jag då och spelar sims3......sen ser vi en film och sover. Jag är så otroligt uttråkad av mitt eget liv. Kan inte något spännande hända? Nästa vecka kommer jag ändå ångra att jag inte njöt mer då jag är tillbaka i stressen.....när ska världen sluta snurra så snabbt? Vi kommer gå i väggen 100ggr om. Nu har min fot domnat bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar