Portfolio

tisdag, april 24, 2012

Glädjens dag

Klev just in genom dörren och vad fanns på golvet om inte två kuvert från Fpa! Öppnade mitt brev och jag har fått beviljat studielån! Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Såhär glad är jag nu! :D :D :D
Äntligen har man råd att köpa ordentlig mat och kanske GÖRA någonting på veckosluten förutom att sitta här i lägenheten och tråka ihjäl sig.....jag har inte shoppat sen mellandagsrean! (!!!!!!!)
Det kom i exakt rätt tid.....hade typ 10€ på kontot som skulle räcka till mat för en vecka till....eh.
Nu väntar jag bara på att Ronnie ska komma hem och få överraska honom! Kanske vi kan äta något annat än spagetti ikväll?
I´m so happy!

1 kommentar:

  1. Yeeeeeeeeeeeesss!!!! Hoppas Ronnie också fått samma besked!!!! Allt ordnar sig... förr eldä seindä. Kraaam till er båda!

    SvaraRadera