Portfolio

tisdag, juni 26, 2012

Sommarjobb

Hej på er. En lite trött men glad tjej har kommit hem från sommarjobbet, har helt glömt bort att nämna här på bloggen att jag fått ett sommarjobb! Jag jobbar på Elsa Möbel, där jag var förra sommaren och där jag också har varit på IA flera gånger. Elsa Möbel & Salme Design har en gemensam butik (Elsalina) som har blivit större sen förra sommaren, blev överraskad när jag såg den, jättesnyggt! Så kom in och titta vad vi har, vi finns i Kronoby.
Elsalina finns bla. på facebook. Elsalinas facebook

Om jag hade råd skulle jag köpa dessa möbler från deras butik;



bilderna är lånade från Elsalinas facebook.
Den sista bilden, skåpet är ju så coolt! Men jag måste hitta ett gammalt hus som det passar i först...och den vita barnsängen....åååååh.

Elsalina säljer också mina smycken (som jag gjorde som mitt slutarbete 2010) Mina smycken < länk till hemsidan

Så det är sånt jag håller på med under dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar