Portfolio

söndag, januari 20, 2013

Ny blogg!

Hej och glad söndag på er! Det är ju soligt ute och snart ska jag och pojkvännen traska iväg till simhallen.....jaa ni läste rätt. Det här med träning tycker ju jag är så otroligt tråkigt så jag tänkte prova på simning. (!?) Har inte besökt Ekenäs simhall tidigare men enligt Ronnie är den ganska liten...

Varför jag inte bloggat på några dagar? Jag har haft fullt upp. Jag har börjat slipa nattduksborden, spelat Sims 3.....och startat en ny blogg! Ja, en Sims 3 blogg! Här hittar ni den ----> mysims3heaven
Så alla ni Sims 3 fantaster får lägga till den på er blogglista. Hehe. Jag kommer förstås att fortsätta blogga här som vanligt, den andra bloggen handlar enbart om Sims 3....och ni som inte vill läsa något om Sims på den här bloggen behöver inte! Alla vinner.

Obs! 
Senare ikväll kommer det upp bilder på Ronnies yrkesprov, en klänning som är sydd till mig! Vi måste bara fota först och det kan ta en stund :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar