Portfolio

lördag, mars 02, 2013

Städning

Har på mig mina nya favoritleggings!

Det är städning på gång här! Humöret är på topp, dansar runt här och sjunger med i bra låtar!
Ronnie bygger på sina "airsoft-byssona". Jag har varit och köpt blommor (!?) och försökt göra fönsterbräden lite finare. Visar kanske bilder sedan om det blir bra, hehe. Jag har ju inte visat de nya nattduksborden så det måste jag också göra. Är så sugen på att fara ut och ta en drink eller två. Har ju faktiskt sminkat mig idag så man borde väl passa på. Hehe. 

Vad gör ni idag?

3 kommentarer:

  1. Suvi.dahlvik2luukku.com2 mars 2013 kl. 20:30

    Täällä olen leiponut, leipää ja sämpylöitä sekä 3 tiikerikakkua. Ulkona lumimyrsky pauhaa. terveisin mamma.

    SvaraRadera
  2. Sä voisit lähettää tiikerikakun tänne ja vähän sämpylöitä! :D Täällä oli kans lumimyrsky, kauheeta! Mutta tänään ihana päivä kun aurinko paistaa! <3

    SvaraRadera
  3. Suvi.dahlvik2luukku.com3 mars 2013 kl. 17:15

    Seuraavan kerran ku tuutte, niin lupaan että on tiikerikakkuu syötäväks....

    SvaraRadera