Portfolio

lördag, mars 22, 2014

WHITE/GRAY/BLACK

Inspiration från min Pinterest-board, för vardagsrummet. 
För tillfället tänker jag mig att vardagsrummet ska gå i vitt, svart, grått och möjligtvis en accentfärg. 
Keeping it simple. 
Just nu har vi vår svart-vit randiga matta (som jag själv har vävt) i hallen och antagligen kommer den också passa bäst i hallen på nya stället. Eller i köket. Men jag skulle vilja ha mattan ovanför i vardagsrummet. 
Den som vi har nu är brun och helt ok men eftersom vi har fått den och inte valt den själva så känns den inte riktigt som oss. Funderar också på en grå soffa...
Tavlor ovanför soffan är supersnyggt! Med en smal hylla kan jag byta ut tavlor efter behag/årstid. 
Har också börjat tänka på gult som accentfärg, är bara rädd att jag ska tröttna på den....isåfall kunde jag ju bara prova med ett par dynor till att börja med och se om jag gillar det!
Någon slags bokhylla vill vi ha i vårt nya hem. Kanske vi hittar något intressant på något loppis eller gör något själva....jag har ändå en hel del böcker och skulle gärna köpa mera men här har jag inte haft något ordentligt ställe för dem så jag måste hålla igen :) 

Hänger på Pinterest typ varje dag i jakt på inspiration och blir aldrig besviken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar