Portfolio

söndag, oktober 30, 2016

Kent 2010 vs. 2016

Som så många andra var också jag på Kent konsert igår i Vasa. Jag var där med mina vänner Anna och Emilia samt min syster Daniela. För sex år sedan reste vi alla till Helsingfors för att se Kent och Tokio Hotel live. Vi bodde hos min kompis Vanja som hade en pytteliten etta vi alla fem trängdes i. Då gick jag ensam på Tokio Hotel konserten och de andra gick på Kent. Såhär såg det ut då!

Jag var ett stort Tokio Hotel fan, 19 år och överlycklig över att snart få se sina idoler. 
Daniela och Anna intar Helsingfors. // Emilia och jag på tåget ner. 
Anna och Daniela i farten igen.....
Jag och Anna // Anna och Daniela redo för Kent!
Jag redo för Tokio Hotel.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Och igår såg det ut såhär!

Jag, Emilia, Daniela och Anna före konserten.
Tvungen att ta en paus i Oravais, det är ju så långt från Jeppis, hehe. 
Det var en riktigt bra konsert och fast jag inte är ett megafan blev jag nog lite känslosam på vissa låtar. 
Tack för en fin kväll tjejer, det var så kul att prata om allt möjligt och dela den här kvällen med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar