Portfolio

söndag, februari 19, 2017

Zoeys söndag

Söndagen till ära får ni ett inlägg med massor av bilder på min hund och bästa kompis, Zoey! Hon är nu 9 månader gammal, har lugnat ner sig en aning men är ännu wild and crazy. Hon älskar att vara ute i snön så idag tog jag kameran med på vår promenad och lekstund ute i det vackra vinterlandskapet. 

På helgerna tar vi det lugnt på förmiddagen, gosar och myser i sängen. Hon har börjat tycka om att gosa och sova nära en vilket är jättemysigt, hon har inte alltid varit så. Jag tror hon får fort varmt.
Lilla, blöta nosen.
 Idag blev det en skogspromenad runt elljusspåret vid Gamla Hamn, det är en passlig länk för Zoey. Hon växer ju ännu så man kan ju inte gå hur långt som helst. Vad tycker ni om hennes nya rosa sele?
Skönt att vara ute i skogen tyckte vi båda två!
Väl hemma igen klättrar Zoey på en snöhög, gräver tunnlar och äter snö. Det var svårt att få in henne, hon bara lägger sig ner i snön och jag får typ dra in henne 😆
En gråmulen men väldigt skön dag ändå.
Men jag vill int fara in ännu mamma! Får int ja ita snö ifred?!
"Forest is for rest"
Gullunge! Nu sover hon här på golvet, helt utmattad efter en rolig dag ute i snön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar