Portfolio

onsdag, november 08, 2017

8 ÅR



Idag har jag och Ronnie varit ett par i 8 år! Tänk det, från att vi var 18 och 19 år har vi upplevt världen och våra liv tillsammans. Han har lärt mig att laga mat och jag har försökt lära honom snowboarda i Vermont. Han har försökt lära mig sy och jag har lärt honom löda silver. Han är smart, rolig, omtänksam och så snäll. Han älskar djur och Zoey är hans prinsessa och när jag ser dom två ihop så blir jag så lycklig. Det finns ingen här i världen jag litar på så mycket som på honom. Han som är livrädd för att flyga, flög över Atlanten för att hälsa på mig efter att vi varit 8 månader ifrån varandra. Han är den jag ska gifta mig med! Jag hade planerat att vänta med att publicera bilderna från vår fotografering tills vi har skickat ut save the date-korten men jag kan inte hålla mig längre! Ni får två bilder än så länge. Fotografen är min goda vän Sanna Paananen som bloggar här: 
frubanan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar