Portfolio

lördag, juni 19, 2010

Promenad

Idag började jag arbeta klockan 8 på morgonen och bytte skift med Krista klockan tolv. Första gången jag har ledigt mitt på dagen så jag beslöt mig för att ta en lång promenad. Eftersom jag bara hade kört rutten jag hade tänkt gå en enda gång så mindes jag inte riktigt hur lång den var. Jag gissade på ungefär 4km. Jag hade FEL!

Rutten var ÅTMINSTONE 8km. Det tog jävligt länge kan jag säga er. En och en halv timme. Men då får man också minnas att det är +30C här. Skitvarmt och härligt!
Vårt hus från andra sidan floden. Det vita huset närmast vattnet är bostadshuset och det bakom är Bed & Breakfast huset..där var föräldrarna jobbar.
Jag i sprillans nya solglasögon från det DYRA märket H&M.
Floden som flyter...bakom vårt hus.

På den smala skogsvägen var grusvägen platt och len, sådär som den brukar vara på somrarna och man kan springa barfota. Naturen i Vermont påminner mycket om hemma och det är jag glad för. Det var så skönt att gå barfota och tänka på ingenting.

1 kommentar:

  1. din första bild liknar bron från filmen Beatle Juice, där huvudpersonerna körde ner i vattnet! Ere terifråån??

    SvaraRadera