Portfolio

måndag, augusti 15, 2011

Back to school

Ärtsoppa is goood foood.
Det var första skoldagen för mig och Ronnie idag. Tyvärr började den inte så bra...det regnade och vi cyklade till skolan. Det gick bra ändå och pga. av slarveri med info (från skolans sida) så var vi en timme för tidiga så där satt vi då i korridoren och funderade. Vi hade info tillfälle och överöstes med regler och tider och läseordningar. Som tur finns det andra "vuxenstuderande" (vet inte om jag kan räknas till dem) på min klass och tillochmed en kille från Stockholm! 
Efter lunch hade vi orientering och senare på eftermiddagen hade guld och trä klasserna skissteknik tillsammans. Det var rätt så kul, efter ritkursen som vi hade i Slöjdskolan har jag inte ritat nästan alls...
På vägen hem köpte jag Sims 3 (som var på -50%, OMG) så ikväll ska jag spela!!!! 
Ska strax ladda upp lite bilder av vad vi har fixat sen sist.
Ha det underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar