Portfolio

onsdag, augusti 10, 2011

Pizza

Ikväll är det Ronnie som tar hand om maten, det ska bli pizza.
Vår lägenhet ligger mitt i centrum, mitt emot vår lägenhet finns ett gym, pizza & kebabställe, café och så har vi gågatan som granne. Igår gick vi runt lite och kollade var bibban fanns och hittade en snabbare cykeltur till skolan. Jag försöker övertala Ronnie att vi ska ut och cykla ikväll men han vill hellre gå, haha. What´s up with that?
Jag å andra sidan har tvättat kläder i vår nya tvättmaskin och sytt gardinerna till farstun, samma tyg som i vardagsrummet. Om jag orkar så kanske jag syr två dynvar, det skulle se bra ut i soffan tror jag. Dagarna räcker liksom inte till, det finns så mycket att göra och hela tiden märker man saker man borde köpa. Ex Ronnie kavlar ut pizzabotten med vinflaskan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar