Portfolio

måndag, augusti 27, 2012

THE BEDROOM

Sängen från IKEA kom i fredags och den är helt underbar. 180cm bred....i´m in heaven! I helgen fixade jag till sovrummet lite och fotade...det ser ju riktigt snyggt ut, eller hur? Vi har inga nattduksbord....jag tror inte vi kommer skaffa några heller.
Jag märkte nämligen att jag når hur bra som helst till fönsterbrädan (heter det så?) där jag har mina böcker och andra grejer. (Som jag såklart städade undan för bildens skull....) Målningen är ännu på hälft....och vi får se när den blir färdig.
Sovrummet är just nu min favoritplats! Sen när jag har fixat i ordning vardagsrummet så ska ni få se hur det ser ut där. Jag vill bara ha "några" saker dit först.

update: det här är mitt 1000:e inlägg på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar