Portfolio

fredag, oktober 26, 2012

JACKA

Min pojkvän Ronnie har varit på IA (praktik) hela hösten och eftersom han inte har någon egen blogg tänkte jag visa vad han har hållit på med. Jag kan tänka mig att våra mammor är nyfikna, hehe. Den här jackan har han sytt, (inte broderierna och applikationerna) som sitt yrkesprov. Såklart fick han högsta betyg men det är väl ingen överraskning! 
Han gör sin praktik på Saaga Design och den här jackan ska användas som modell för kommande jackor, ganska coolt!

UPDATE: Eftersom båda mammorna har fått detta om bakfoten, det är alltså INTE Ronnies design, det är företagets. Han har "bara" sytt den. Jag som känner min pojkvän väl skulle vara ganska chockad om han skulle ha designat den här jackan. Den är ju väldigt hippie och det är inte Ronnie. No offense.

2 kommentarer:

  1. Häls åt Ronnie et i er grann. :)
    Å va kul et du slapp ti Jalo,verkar ju va steinhål :) puss å kram

    SvaraRadera
  2. Shit va snygg!!! ...hälsar stolta nyfikna morsan :)

    SvaraRadera