Portfolio

tisdag, februari 12, 2013

Dagens WTF!?

Jag och min pojkvän går hemåt från K Rautia här i Ekenäs. I ögonvrån ser jag att en man kommer gående mot oss på andra sidan vägen. Han ser lite sunkig ut. När han kommer närmare så frågar han...

Sunkige mannen: Vad är klockan?
Ronnie aka min pojkvän: 25 före fem.
Sunkige mannen: På dagen?
Ronnie aka min pojkvän: Ja....?
Sunkige mannen: Ja sidu jag kom just ur butkan...
Jag och Ronnie: ???

Så går han bara iväg....och vi bara: wtf just happened?
Haha. Man borde ju tycka att man skulle märka om det är natt. Det är ju vinter liksom. 
Jag tror han var hög på något!?

2 kommentarer:

  1. Det är såna tillfällen när man bara tittar på varann i tystnad innan man säger "anyway..." som Ross i Vänner.

    Svar; ÅH tack ska du ha. Vad roligt att du gillade det.

    SvaraRadera
  2. Ja, precis! Är stort Friends fan, haha.

    SvaraRadera