Portfolio

onsdag, februari 27, 2013

Wedding?

Gissa vad jag går och tänker på...
Köpte en bröllopstidning i måndags och ja...nu kan jag inte sluta tänka på bröllop. Hehe. Jag har aldrig varit den typen som har funderat så mycket på mitt kommande bröllop. Det har känts så avlägset. Men nu har jag ju faktiskt en ring på fingret (och haft sen i juli förra året) så kanske man kan börja fundera på bröllop. Jag har ingen aning om vilken slags klänning jag skulle vilja ha. Surfade runt lite och tyckte dessa var helt ok. 
Det jag vet är att jag absolut INTE vill gifta mig i kyrkan och det är jag och Ronnie eniga om så det är skönt. Så vill jag ha ett ganska litet bröllop, med familj och vänner man faktiskt känner och inte 100personer man egentligen inte känner men "måste" bjuda för "de är ju släkt". Så fånigt tycker jag. 
Vi har funderat lite på sommaren 2015.....men var skulle man ha festen då? Nånstans i Österbotten, något fint ställe. Jaja. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta ämnet just nu. Svävar på moln, haha!

Vilken klänning är er favorit? :)

7 kommentarer:

  1. :D ... nåh, om du frågar "svärmor-to-be" så, nr 1 eldä 2 ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Ja kåmbä ju ti aldä kuna bestäm mi, hehe :D

      Radera
  2. nr 1!! :) fast ti e all grann, åååååh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Når ska vi byri planer!? :D

      Radera
    2. ja hoppas et du i full gång :P

      Radera
  3. Nr 5 :) det går ju riktigt bra att gifta sig någonannanstans om man vill nuförtiden. Fast jag föredrar kyrkan så skulle jag nog kunna tänka mig att ha vigseln hemma på den egna backen/ gården ifall man fick göra det pånytt ;) kram på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nr 5 är också min favorit! :) Ja, man skulle kanske kunna sätta upp ett tält på åkern, hehe :)

      Radera