Portfolio

tisdag, juni 04, 2013

Helgen

Fick äntligen tid till att sitta ner och redigera lite bilder från helgen. Det var ett jätteroligt veckoslut, en perfekt start på sommaren! I fredags hade ju Ronnie sin dimission. Både hans pappa och Heléne och Thomas var där. Strax efter festligheterna sa vi hejdå till lägenheten (vi behåller den över sommaren) och började köra mot Terjärv. Vi hann inte vara länge på Nabba före vi for in till byn för att hälsa på Ronnies bror och hans flickvän.
På lördag var det min kusin Antons studentfest så vi for dit tidigare för att hjälpa till. Fick träffa Elin som jag inte har sett på flera månader! Efter dom festligheterna (Vi åt helt otroligt goda saker!) bar det av mot Ruotsalo där min syster och hennes pojkvän bor. Det blev förfest och vi hade super roligt!
Sen blev det villafest i urskogen någonstans i Kronoby, var roligt att träffa folk man inte har sett på länge!
Kvällen/natten avslutade vi på en bar och vidare till Ruotsalo där vi däckade.

Ja, dagen efter var ju sådär lagom kul.
Men det är så roligt att vara tillbaka och kunna träffa vänner på regular basis...jag har saknat det enormt!
I slutet av den här veckan blir det att flytta till lägenheten i byn, jag har varit och städat där igår och idag. Blir nog fina grejer! Ser fram emot den här sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar