Portfolio

måndag, september 23, 2013

En mysig oas, tack!

07:53 slår jag upp ögonen och för en liten stund tror jag att jag ännu drömmer. 
För var annars skulle det där förskräckliga ljudet komma ifrån? Tar en titt genom fönstret och där, på innergården, står det någon med en sån där ratata-grej (hur fan ska jag veta vad det heter? Nej, google vet inte heller) och tar bort betong. Ni kunde inte vänta en jävla timme till, då jag skulle stiga upp 9....hahaha.
Ja, i alla fall höll de på där en två, tre timmar. Sen försvinner de och har inte ännu kommit tillbaka. 
Konstiga arbetstimmar eller är ni rädda för lite duggregn eller? :D 
Har ingen aning om vad de skall göra? Jag föreslog att de säkert ska plantera buskar och växter där i hörnet och göra innergården till en mysig oas med trädgårdsmöbler och jacuzzi.....Ronnie trodde tyvärr inte samma sak. Ja, man kan ju alltid hoppas! Det skulle vara så mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar