Portfolio

tisdag, september 24, 2013

Forever 22

Idag fyller jag 23 år....man borde tycka att man vid det här laget skulle känna sig vuxen....men njae.
Visst, jag bor inte hemma längre, jag betalar min egen telefonräkning (och alla andra räkningar förstås), har ett studielån (tyvärr!), är förlovad och sambo med Ronnie....men jag vet inte vad jag skall göra som slutarbete i vår, vet inte vad jag skall göra efter att jag blivit artesan för andra gången, jag vet ännu inte heller vad jag vill bli när jag blir stor...!

Så orolig är jag ändå inte, det mesta brukar lösa sig på ett eller annat sätt.
Dessutom är det ju mer spännande då man inte vet vad som väntar!
I fredags köpte vi en mixer och nu gör vi smoothies varje dag! 
Ronnie gjorde just en blåbär och choklad smoothie till mig, supergott! 

Häär var det lite bra musik!


Nu ska jag njuta av min dag och se vad Ronnie har i beredskap för mig! (Om han har ordnat något överhuvudtaget, jag har gett hintar om chokladkaka och nya converse, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar