Portfolio

onsdag, december 04, 2013

Fjärde december


Snön är borta igen så jag bjuder på en vinter bild från i fjol.
Imorgon är en spännande dag. I skolan har vi planerat en utställning i ett par månader som imorgon ska bli till verklighet. Vi ska ha den i Axxell, Karis. Vi åker redan dit på förmiddagen och får våra hår fixade.
De som studerar till frisörer ska alltså göra oss fina inför kvällen då vi ska ha vernissage. Som tack för det har vi gjort tacksmycken i silver som de ska få. De som studerar till kockar gör mat och serverar drinkar under kvällen så jag tror det blir en kul happening!

Idag har jag varit och shoppat en tröja och leggings inför morgondagen....fick också min julklapp av Ronnie, en ny varm, snygg vinterjacka från Seppälä! Den är så fin! Blir kul att vara lite "fin" för en gångs skull.
Ska också ha mina leopard-klackar. Ni vet, de från NYC. 
Vadå? Får man inte skryta!? :D 

De är mina favoritskor och är jätte bekväma! Har massa minnen som är förknippade med dessa skor...
nyår i Usa, partyweekend i Montreal....osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar