Portfolio

onsdag, december 18, 2013

Orkar, orkar


1. Julgranen på torget. 2. Julgodis! 3. Broschen är nästan färdig (ingen stress här inte...)

Vad fort tiden går! Nästan en vecka sedan jag sist bloggade. Förra fredagen hände det mycket. 
Vi var ett kompisgäng som såg Lucia, gick på en mysig gammaldags julmarknad i kvällsmörkret och förfestade hos oss och for sedan ut och dansade. Länge sen sist....inget jag saknar dock! 
Sätter mycket hellre mina pengar på något annat. 
4. Lucia och tärnorna. 5. Julpyssel. Om du tittar noga på bilden kanske du ser en ledtråd till en julklapp som jag ska ge bort till många släktingar och vänner i år....

Alltid när jag har haft lite ledig tid har det blivit julpyssel i massor! I söndags provade jag att baka lakritskola med turkisk peppar-karameller i. De blev goda! 
Nu håller jag på och paketerar dom enskilt i bakplåtspapper vilket tar en massa tid...

6. Det var tydligen nån firma som hade julfest på Santa Fé så vi hamnade bland en massa 50+:are ute på dansgolvet.....eeeh. 7. Filmen som jag måste se varenda år, världens bästa romcom enligt mig, Holiday!

Två skoldagar kvar då. Idag fixade jag alla lödningar till broschen så nu ska jag "bara" fixa alla ytor, fatta stenen och nita. Sedan ska jag göra en teknisk ritning på fanskapet och en presentationsritning. Allt detta ska inlämnas på fredag före kl 12. Yey...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar