Portfolio

lördag, februari 22, 2014

Kompromissa

Nu är det 100% bestämt. I början av juni går flytten till Jakobstad! Vill flytta nu nu nu! Det enda jag har gjort den här veckan är att hänga på pinterest och suga i mig all inrednings-inspiration, läst igenom svärmors inredningstidningar, skissat på en planritning över lägenheten....etc.
Ronnie är redan helt trött på all inrednings-snack. Haha. Det här är bara början älskling. Muhahaha!

Tyvärr (?) så är han också ganska inrednings-intresserad och VÄLDIGT kräsen. Nästan alla förslag jag kommer med tycker han är dåliga. T.ex i köket (som är ganska stort) vill jag ha bordet mitt i rummet med många stolar runt så vi kan bjuda många gäster men han vill trycka det upp mot väggen så bara 5 stolar ryms. Gaaaah!

Nåja. Det ser en väl bäst på plats sedan.
Eller så måste vi kompromissa. Vill inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar