Portfolio

måndag, oktober 19, 2009

Lugn i stormen

Det har varit en lugn dag, jag har bara 4 dagar kvar av min praktik nu.
Har läst sen jag kommit hem och funderat lite på allt som skall göras i skolan. Och det får mig att bli ganska nervös, som alltid när jag tänker på skolan. Ush säger jag bara. Vad har jag riktigt satt mig in i? Hur i all världen skall jag hinna göra så mycket på så lite tid!?
Ta dig i kragen mänska och jobba skiten ur dig.
Det blir väl till det.

Men till roligare saker, har jag ganska mycket inspiration just nu...som kommer väl till pass när skolan börjar nästa vecka. Och jag är ganska förväntansfull att börja med mitt klädskåp. Tidsmässigt har jag löst problemet med att istället för att limma skivorna själv, köper jag limskivor av furu. Det är inte så jättedyrt, fast jag trodde det. Där sparar jag åtminstone en vecka med att köpa skivorna.

Men nu skall jag göra något som jag faktiskt har lust med, inreda ett hus!
Fast i Sims 3 förstås ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar