Portfolio

lördag, oktober 31, 2009

Vad ska man göra idag då?

Lööördag är det idag. Idag ska jag....jag vet faktiskt inte. Jag har inga pengar, så jag kan inte shoppa. Jag har inte tillräckligt med bensin så att jag kan åka någonstans. Så det ser ut som att det blir hemma dag idag, men vi ska nog åka till Jakobstad i kväll med syrran och nån kompis. Kanske Erik skjutsar oss?
Idag är det halloween, säger inte mig så mycket, brukar inte fira det. Har nog någongång haft halloween fest eller varit på nån, men orkar inte med något sånt idag. :D Ush vad jobbigt. Hehe. Näe, jag ska övertala Daniela att spela lite brädspel med mig (min tur att vinna nu!) och kanske städa lite i garderoben. Eller göra ett smycke, eller kanske fota något. Får se.
Nu ska jag spela Sims 3! Det är bara på helgerna jag hinner spela, och nu ska jag passa på då Daniela ännu sover, förrän hon kommer ner och vill på datorn. Det är dåligt med att bara ha en dator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar