Portfolio

onsdag, oktober 14, 2009

Trött slav

Halå halå!
Idag har jag gjort ganska mycket, jag har målat en hel spis och skrapat färdigt "ankan" på LiA platsen. När jag kom hem satt Daniela och beställde hem konsert biljetter till Kent konserten i mars nästa år. Roligt för henne! Skulle ju vara perfekt om Tokio Hotel konserten inträffade samma vecka, för det är sportlovsveckan just då. Man kan ju alltid hoppas.
Annars är jag ganska trött, har inte sovit tillräckligt på några nätter nu, och det börjar kännas. Skall ta en promenad med syster här runt backen vår (20 minuters rutt) så sover jag kanske bättre. Jag har dock en teori att en bra bok kan förstöra ens sömn om man ligger och läser länge...men det är bara en teori.
-_- Herregud! Humorn är ju så sjukligt låg idag!
Bäst att jag går ut nu medesamma, får pina syrran med dåliga skämt istället. Någon måste ju lida.



Jag i måndags

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar