Portfolio

onsdag, november 04, 2009

Dagens 60 sanningar

Jag har aldrig gjort en sån där lista som alla gör, så nu tänker jag svara på 60 frågor. Enjoy....eller hur ni nu vill.

60 ärliga frågor om dig själv

1. Vad heter du? Rebecka D
2. Vad gjorde du kl 8 imorse? Satte mig i bilen och körde de 3km jag har till skolan.
3. Är du i ett förhållande nu? Nej.
4. Vad heter ditt ex? Niklas
5. Favoritchoklad? Fazers!
6. Dagens köp? Bensin till bilen :P
7. Tycker du om någon nu? Möjligtvis
8. Vem vet mest om dig? Syster
9. Vad finns alltid i din väska? Sax,bindor,läppomada
10. Hur många par skor har du? Vet inte exakt, mellan 15-20 par.
11. Favoritlåt? Just nu är det Tokio Hotels låt Darkside of the sun
12. Bo i storstad eller på landet? På landet!
13. Har du testat droger? Nej
14. Röker du? Har inte ens provat
15. Snusar du? Aldrig
16. Saknar du någon just nu? Nej
17. Hur mår du idag? OK
18. Hur många tabletter tar du dagligen? Inga alls
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var antagligen less på skolan :D
20. Bästa minnet från sommaren? Alla de långa dagarna på stranden med en härlig person
21. Dagens TV program? Måste väl bli Muodin huipulle då.
22. Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Joo, massor av saker. Några med mindre bra konsekvenser, men jag lärde mig något iaf.
23. Är du rasist? Nej!
24. Favoritdryck? Mjölk
25. Följer du det senaste modet? Inte mycket, försöker ha en personlig stil. Men inte alltid så lätt.
26. Favoritplagg? Just nu är det en svart lång kofta från H&M
27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja...little nervous
28. Hur många barn vill du ha? 3 eller fler
29. Dricker du kaffe? Nej, ush!
30. Vad vill du jobba med? Smycken allra helst, eller något annat kreativt
31. Favorit artist/band? TOKIO HOTEL alla gånger! :D
32. Senaste filmen du såg? The Hostage tittade jag på tv för inte så länge sedan...
33. Har du spelat/spelar du i ett band? Nej och har inga avsikter på att göra det heller, skulle skämma ut mig!
34. Har du kräkts offentligt? Ja, under högstadietiden rätt så mycket. fy fan.
35. Favoritparfym? Little Black Dress från Avon
36. Är du höger eller vänsterhänt? Vänster
37. Vad väger du? Öhhh...lagom
38. Är du bortskämd? Nej verkligen inte.
39. Har du haft sömnproblem? Jo
40. Vad vill du göra innan du dör? Hoppa bungyjump eller något annat häftigt, se mer av världen, förverkliga mig själv, uppfylla mina drömmar.
41. Senaste skivan du köpte? Tokio Hotel : Humanoid
42. Favoritfärger? Svart & gul ;)
43. Vill du helst ha brev eller mail? Brev! Det är så roligt...
44. Vad är du beroende av? Bra musik
45. Vilken skola går du i? Optima i Terjärv
46. Biter du på naglarna? Nej, gjorde det förr, men slutade för några år sen.
47. Har du några tatueringar? Nej, men funderar på om jag skulle ta en nångång...men alla har ju tatueringar, så det är inte så originellt. :P
48. Är du stolt över dig själv? Ja
49. Spelar du något instrument? Nej....hahahha!
50. Vad får du ofta komplimanger för? Mitt leende.
51. Vilket stjärntecken är du? Vågen
52. Stökigt eller välstädat? VÄLSTÄDAT SÅ IN I H*VETE. Får nå fel i huvu om inte allt ser bra ut.
53. Vem är dina bästa vänner? Daniela, Elin & Vanja
54. Har du några talanger? Talang å talang, stoltserar helst med att jag är en otrolig smyckesdesigner...hehe.
55. Vad har du för bil? Citroënnnnn!
56. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Såklart, älskar dem!
57. Dagens sanning? Jag tror jag såg ett spöke igårkväll...
58. Vad står det i ditt senaste sms? "Facking grejt!" av syster..såklart.
59. Hur lång är du? Vet faktiskt inte, mer än 1,69 iaf...
60. Har du svarat ärligt? Absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar