Portfolio

tisdag, november 10, 2009

Våga vara konstig!


Jag hade en kreativ stund i helgen och gjorde dessa roliga örhängen till mig själv. Älskar konstiga och roliga smycken, som att ta vardagliga ting och göra smycken av dem. Inte bara tråkiga, trendiga smycken som alla tjejer har. Man måste våga vara konstig!

Ett par söta örhängen jag gjorde under marknaden i lördags. Inte alls min stil, men jag tror nog att någon annan vill ha dem. :) Det är förresten konstigt, hur jag gör väldigt mycket olika slags stilar av smycken...jag har inte ännu fastnat för en typ av smycken, utan jag gör till och med smycken som jag tycker blir fula! Haha!
Men jag ska få göra smycken som mitt slutarbete i vår, så det är jag väldigt ivrig inför! Ska bli roligt...
Nåja, sitter och chattar med Benji som bäst, ska så småningom förflytta mig till mitt rum och tillbringa en stund med en bok. Lång dag i morgon. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar