Portfolio

tisdag, november 03, 2009

I skolan

Sitter i skolan och funderar om jag borde åka hem eller om jag borde fortsätta med att snickra. (Slutade officiellt 13:45) Jag är ganska trött, har gjort en hel del idag. Jag har fått borrat alla tapphålen (äntligen) efter vissa komplikationer med borr-maskinen. Men nu är det äntligen gjort och jag kan fortsätta att såga ut material till stödstyckena. Mina stolar kommer att blir så vackra! (Hoppas jag innerligt)
Ikväll är det dags för gympakursen igen, och det blir skoj. Känner mig ganska stel i kroppen, så det är nog dags att använda mina muskler. ;)

Kom på en sak med bloggen också, kategorierna är ganska många och....jaa, flummiga. Så jag ska fixa dem nångång under veckan också. Har några idéer.


P.s! På lördag ska jag ut på en marknad och sälja mina smycken! Kommer bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar