Portfolio

måndag, mars 15, 2010

I-landsproblem

Nu är det bara några timmar kvar tills vi åker med buss här från skolan mot Tammerfors. Vet inte alls hur det blir med min blogguppdatering under resan...jag har ju ingen egen bärbar dator så. Vi flyger till Riga ikväll och flyger hem på torsdagkväll. På fredag morgon till skolan då! Haha, jag kommer att vara så trött. Tydligen blir vi mindre folk än det var tänkt i början, men det blir ju mera pengar över till oss. Haha! Nu är vi bara 12st som åker.
Jag har packat ner Breaking Down (på finska då) att läsa, irriterande bara att den skall vara så tjock då handbagaget bara får väga 10kg. Och skorna rymdes med, och skinnjackan...funderar på om jag ändå borde ha tagit med leopard-clutchen. Den är så himla snygg....och jag får så sällan användning för den här ute på landet. När ska man använda den? När man går till grillen och äta en måsburger?? Haha! Inte direkt. Men vad skall jag lämna bort istället då? Vi åker om en timme....jag har ju bara 3km hem. Jag blir galen! Vad fan ska jag göra? Måste fråga nån på facebook.....(där går väl gränsen?) Ush vad jag är patetisk :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar