Portfolio

torsdag, december 09, 2010

6 månader!

Det har gått hela 6 månader nu och det känns bra! Halvvägs! Denna 6:e månaden har varit den roligaste månaden hittills! Det har hänt så mycket och jag har sett så mycket. Roligt, roligt. Så vad är det som har varit så roligt? Jag har...

Varit på Hollywood Ball
Firat alla 3 barnens födelsedagar
Min familj kom hit från Finland och var här i 2 veckor
Vi åkte till NYC för 3 nätter och såg MYCKET (turist buss genom New York City)
Harry Potter på bio
Megamind 3D med min familj på bio
Tagit mina 3 credits på Silver Bay
Första snön kom på Lilla Jul
Haft besök av värdfamiljens 2 tidigare au pair:er
Åkte igen till NYC med tjejkompisarna (Hard Rock Cafe, Brooklyn Bridge, Times Square, Central Park etc..)
Shoppat
Nu au pair kommit - från Sydafrika (kille)
Gjort julkort
Ätit massor av FINSKT godis
Köpt en liten silvrig gran till mitt rum
Fått fin post
Börjat läsa bokserien "The Hunger Games" av Suzanne Collins
Förgyllt mina dagar med FRIENDS

...det var väl det mesta. Tiden går så fort.....jag längtar förstås hem och det kommer att bli så skönt att vara hemma om 6 månader men jag är inte färdig här än! Jag har det roligt och vardagen rullar på, ibland lättare, ibland lite svårare. Jag är väldigt nöjd och stolt att jag vågade komma hit. Nu ska jag fortsätta göra mina julkort så att jag kan skicka dem till Finland!
Ha en superbra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar