Portfolio

onsdag, december 22, 2010

Kids

Hejsan alla! Det börjar närma sig julen och i detta huset fäller vi våra tänder. Nja, Brighton gör det. Igår föll en tand ut och nu på kvällen den andra. Idag när allt vanligt bröd var slut åt Zach en skiva rågbröd!!! Helt otroligt, jag trodde han skämtade när han frågade om han kan få en skiva. 
Tandborstnings tid och barnen är inte trötta. Brighton visar sina gluggar!
Tvillingarna.
Zach har hittat tutten igen......voi voi. Annars har dagen varit helt okej, jag och Brighton var på pulka ränning i en BRAAANT backe och det for nog fort. Hon är modigare än mig! Hon är 7. Jag var ju helt livrädd när jag såg backen. Men det gick nog bra. Nu tar jag natten.
(Fick "Tärjär best i väädä" tidningen idag, mitt namn kom ju tillochmed med.....waow. Roligt att läsa den! Tack mamma.)
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar