Portfolio

lördag, december 25, 2010

Julafton

Hejsan! Idag är det julafton och som bäst sitter jag och tittar på tv med 3 barn. Det har varit en lång dag som jag fick lite kortare med hjälp av Laura och hennes värdbarn, vi ordnade en playdate.
Ikväll är det full rulle för föräldrarna på restaurangen, stressigaste dagen på året sa de....så jag väntar bara på Amy....så vi kan läsa boken "The night before Christmas", sätta kakor och mjölk åt jultomten och sen lägga barnen i säng. Ikväll har vi satt ut mat åt jultomtens renar! Tvillingarna hade fått "reindeer food" från skolan så vi strödde det på gården. Om jag skulle ha tänkt efter lite mer skulle jag ha lagt dem på ett fat....blir lite svårare för värdmamman att städa undan dem...hahahaha.
Återgår till tv:n och återkommer med bilder om vad som komma skall.

By the way, skypade med familjen i morse, och Jultomten kom dit, pratade med honom på skype...
...så fick jag också se när min familj öppnade julklapparna, det gjorde mig faktiskt glad att jag kunde "vara där" under deras julafton....jag som trodde att det skulle göra mig ledsen men det var bara roligt.
så......GOD JUL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar