Portfolio

torsdag, november 08, 2012

3 år

Igår var det min och Ronnies 3 årsdag. (Egentligen har vi lite olika åsikt om vilket datum som vi ska "fira" men jag är så otroligt snäll så we are doing it his way). Eftersom Ronnie har varit sjuk och legat hemma och jag kom hem först sent på kvällen igår firade vi det inte egentligen.
Men....nu när jag kom hem idag så får jag ett litet paket (ärligt talat, så trodde jag det skulle vara en chokladplatta eller tvål eller något annat "romantiskt" men där hade jag väldigt fel....)

 JAG ÄLSKAR HONOM!

3 kommentarer:

  1. nee va fin!!! grattiskramar åt er!

    h. annapanna

    SvaraRadera
  2. Eitt till.... Ååååh!!! :) Bra oppfostra... eldä naa ... typ :DDDDD Mennn... nu e vi jo allihoopa nyyfiken på va du INT berätta om Ronnie!!!

    SvaraRadera