Portfolio

måndag, april 29, 2013

Helgen

 Mitt veckoslut i instagram bilder
På fredagen kom Heléne och Thomas till Ekenäs. Det blev en god middag på 
Santa Fé och senare for vi till kyrkan, där vi hjälpte med biljettförsäljningen till kvällens konsert
med Heléne, Lasse Berghagen och Thomas orkester. 
Efter konserten delade Lasse ut autografer, jag blev inklämd bakom honom för det vällde ut så mycket folk i "vapenhuset" (kyrkans ingång) så där stod jag då under hela autograf-utdelningen. Lite awkward, hehe. Försökte göra mig osynlig då folk fotade honom....sorry om jag råkade hamna på någons bild...
Efteråt fick vi träffa Lasse "backstage"...ja, alltså i sakristian. Lite starstruck blev man allt men jag "iista" int fråga efter en bild. Jag fick ju en kram!
Resten av helgen var kall för dessa nyländska "arbetsmän" är så hurja bra på vad dom gör. Eller så int. Dom hade borrat sönder ett rör så vi har haft 15 grader i lägenheten hela helgen. Roligt att få plocka fram yllesockorna igen och sova med två täcken! Som tur har de fixat det nu.
Förutom det så bakade jag chokladmuffins, var ute mycket och njöt av solen och saknade mina vänner. 

Som tur kommer Anna och Set hit det kommande veckoslutet! Det är nämligen dags för Rizzle att ha konsert på Santa Fé och förra gången var nog en av de roligaste kvällarna ever under min tid här. 

Så, något att se fram emot!

1 kommentar:

  1. Hurraa, ska vaal så rolit ti råkas! :)

    H. Anna

    SvaraRadera