Portfolio

måndag, april 15, 2013

Vårkänslor

Äntligen är min praktik över!
Idag var jag tillbaka i skolan, det blev en kort dag....mjukstart! Tyckte jag förtjänade det då jag jobbade 6 dagar förra veckan. Nu är det bara egna smycken som gäller för några veckor framåt. Nu kan jag blogga oftare då jag har något att blogga om! Imorgon ska jag visa vad jag höll på med idag. 

Det är också roligt att jag och min älskling kan gå tillsammans till skolan igen. Det är ju en halvtimmes promenad ena vägen och han sa idag att det är så roligt då han har någon att prata med igen! Så söt! :D

Han ser ut som en riktig tuffing men är världens största nallebjörn på insidan! Haha, han kommer bli så sur för att jag skrev det där. Våren är här och jag är så kär, så kär!
Ronnie när han räknade ner dagarna tills jag skulle komma hem från ett år i Usa...

2 kommentarer: