Portfolio

söndag, april 21, 2013

Söndag

Har haft ett underbart veckoslut. 

I fredags storstädade vi lägenheten + drack vin och såg en film på kvällen, igår njöt vi av solen och fyndade på loppis och drack latte ute i solen. Idag har vi spenderat större delen av dagen ute. Först på en lång promenad och lite fotande - isen är nästan helt borta nere vid hamnen, underbart! 

På eftermiddagen begav jag mig på en länk som höll på att döda mina vader...vet inte om det är skorna eller om jag inte bara stretchar rätt? Efter att jag sprungit några hundra meter känns det som att vaderna ska sprängas och jag kan knappt gå? Kan de vara inflammerade eller något...? 
Jag har ju de senaste veckorna börjat träna "på allvar" och det kanske är för mycket på en gång för min kropp? Men det blir högst 30-45min åt gången några gånger i veckan och då powerwalkar jag mest. Jag tycker att det inte borde vara för mycket, men vad vet jag...oj vad det blev långt.

Ikväll blir det film igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar