Portfolio

fredag, augusti 30, 2013

HAIR

I need your help! På söndag ska jag klippa mitt hår och färga det men jag är inte riktigt säker på vad jag vill ha den här gången! Ronnie föreslog blont men jag vet inte? Det är typ enda hårfärgen jag inte har haft iofs.
Här ovan ett urval av mina "frisyrer" genom tiderna. En frisyr finns inte här och det beror på att jag har förstört all bevismaterial. Jag var 14 och dum i huvudet. Bestämde mig för att klippa KORT KORT. 
Bara för att min syster passar i det betyder det inte att jag gör det. Ungefär en dag efter ångrade jag det.
Det tog ett par-tre år för det att växa ut igen så AIN´T DOING THAT AGAIN!

Ja, vad tycker ni jag passar bäst i?

3 kommentarer:

  1. Ana oppifråån ti höögär. Djuuup röö... fiin, tycker ja ;)!

    SvaraRadera
  2. Sama som Helene, men också bilden tär du sitär i biiln. Den frisyren e tuff tycker ja! :)

    SvaraRadera
  3. ja tycker du passar i riktit mörk brun å tå na ljusari slingona elde toppa som på dömde bildre tij opp :)

    h. anna

    SvaraRadera