Portfolio

tisdag, oktober 01, 2013

De första tolv

Äntligen funkar det att blogga från telefonen igen!

Just nu sitter jag i soffan med en god banan/choklad smoothie och har just börjat läsa "De första tolv" av Justin Cronin. Det är andra boken i en trilogi, den första heter "Flickan från ingenstans" och den läste jag för ett och ett halvt år sen.
Jag visste inte ens att det hade kommit en fortsättning förrän jag såg den ligga på ett bord vid biblioteket under "nyheter". Den första boken var ju så spännande och slutade på ett väldigt irriterande sätt så nu är jag väldigt glad att få läsa vad som hände sen.
Jag bara älskar berättelser om världens undergång, om det så är virus, naturkatastrofer, aliens eller något annat. Det är intressant att läsa om en alternativ värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar