Portfolio

torsdag, mars 03, 2016

Insta lately


Den här veckan har Ronnie haft sportlov så vi har gjort lite extra mysiga saker.
Ätit gooooda bullar på Skorpan, promenerat då det varit så fint väder, bakat pizza och idag ritade han min tatuering, (medan jag satt bredvid och försökte förklara) omg den kommer bli sååååååå fin! 
(på snapchat kan ni se den!) 


Hans hår *hjärta*
På instagram heter jag rebeckadahlvik



Jag har också skaffat snapchat och gått ALL-IN på det, även om jag kände mig ganska vilsen till först. Det är ju så roligt! Där släpper jag verkligen alla hämningar, så om ni vill se vilken tönt jag egentligen är, välkommen bara. Jag heter Rainey där.  
Där provar jag på något jag aldrig gjort på bloggen, film och allt! Känns jäääättekonstigt att höra sin egen röst men det är nog bara bra övning, kanske jag någon gång börjar videoblogga, vem vet? Eller podda? Det skulle jag vilja prova på, prata om feminism, samhälle och sånt. 
Såna poddar lyssnar jag nämligen mest på. 
Jaja, ha en bra torsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar