Portfolio

fredag, mars 04, 2016

Mina planer för helgen

Äntligen fredag! Jag har sett fram emot den här helgen hela veckan för att vi för en gångs skull har roliga planer! Imorgon ska jag försöka baka en chokladkaka för vi får gäster - jeeeee! På kvällen ska vi på en kompis spelning här i stan, Irländsk folkmusik, de är sjukt bra och det blir alltid så mysigt på deras spelningar, har så mycket roliga minnen från Santa Fe i Ekenäs med Anna och Set! Puss å kram till er! På söndag morgon kommer favvosyrran över för att diskutera lite bröllopsinbjudningar med Ronnie, han ska fixa dem och sen åker vi till Vasa på bröllopsmässa! Om någon har missat det, ska min LILLAsyster gifta sig i juni och det är fullt upp med planering av bröllopet. (Min bridesmaid klänning har kommit och den är så himla fin!). Pepp, pepp, pepp!


Högst upp i vänstra hörnet: är det förstås min syrra till höger och vår kusin Annika, på hennes bröllop, för ett par år sedan.
Ner i högra hörnet: jag och lillasyster, folk säger att vi är lika, men så lika är vi väl ändå inte? Eller? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar