Portfolio

söndag, februari 10, 2019

Vi ska bli föräldrar!

Nu kan jag inte hålla mig längre! Vi hade tänkt vänta till Alla hjärtans dag men whatever, vi berättar det nu!
I augusti blir vi föräldrar! (Inte en hund den här gången, haha, en riktig bebis!) 

 Igår tog min bästis Sanna dom här superfina bilderna på oss ❤️ Idag är jag i vecka 12+4! Beräknat datum är 21:a augusti. Datumet råkar också vara vår hundvalp Indys 1:års dag. Ronnie fyller år veckan före och vi firar vår första bröllopsdag veckan därpå. Ska bli riktigt spännande att se vilket datum babyn föds på. 


Min fina familj❤️ 

I tisdags var vi på vårt första ultraljud och det var så roligt att få se den lilla krabaten! Hen rörde på sig jättemycket, kan inte vänta tills jag får känna sparkar ❤️ Allt såg bra ut, vi fick se alla fingrar och tår, höra hjärtljudet, det var så skönt! Är så tacksam för att allt såg bra ut! 


Zoey och Indy kommer bli så bra storasyrror! Dom har ju fått öva på min systerson här under vintern så jag tror det nog kommer gå riktigt bra att ha en bebis i vår familj. Dom är så sociala och älskar barn så jag är inte orolig. Finns så mycket att skriva om och jag har hållit graviddagbok sen jag testade positivt så kika in här nästa vecka för ny läsning!
Är det något speciellt ni undrar över eller vill läsa om, får ni gärna skriva en kommentar :) Nu ska jag fortsätta virka på en bebishalare! Ha en skön söndag kväll!

2 kommentarer:

  1. Grattis, det är alltid roligt att läsa om då någon ska få bli förälder. Själv har jag många år kämpat för att bli och det lyckades äntligen i höstas. Och nu vill jag absolut inte låta negativ, men jag väntade också på att få börja känna av sparkarna redan där efter första ultran, men det gick så pass långt att det började kännas av först i vecka 22. Så det gick över halva tiden fören kickarna började kännas.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, grattis! :) Det är en ganska märklig känsla att få se den lille på ultraljud och se att det är något som rör sig, men att sen inte känna det ännu.

    SvaraRadera