Portfolio

måndag, februari 04, 2019

24h getaway

En välbehövlig paus från vardagen i stan, jag och hundarna fick en härlig mini weekend med familjen i vackra Terjärv! Min syster och hennes son var också där och det var så roligt att umgås allihop, hundar och barn. Indy börjar bli så mycket bättre runt barn även fast hon ännu är en valp själv och systersonen blev också modigare med hundarna den andra dagen. Zoey är ju så lugn och bra med barn sen tidigare, glad att vi har fått öva på syskon och kusinbarn, hehe. 


Det är så vackert med all snö!

Zoey & Viljami

På Nabba, Terjärv.

Jag passade på att fota när mamma och pappa tog hundarna på en promenad. Det har blivit väldigt lite fotande den senaste tiden eftersom om jag är ute har jag oftast två hundar med mig och en av dem är en fem månaders valp som har mycket energi i kroppen. Det är liksom aldrig läge att ta fram telefonen om man är ensam med dom. Så det var riktigt kul att få fota litegrann i fred!

Hejmani

Mina två snömonster ❤️

Hundarna somnade genast vi kom hem och jag var också riktigt trött, snöstormen var i full gång då vi skulle köra hem. Men jag känner mig utvilad och motiverad för en ny arbetsvecka och nästa vecka ska jag äntligen ta tag i några städprojekt jag haft i tankarna länge. Jag vill rensa i alla lådor och skåp! Om vi ska flytta före sommaren lönar det sig att börja i god tid har jag på känn.
Jag hoppas ni har haft en skön helg och får en bra start på veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar