Portfolio

måndag, juni 24, 2019

Midsommar


Hej på er! Hoppas ni hade en bra midsommar, det hade jag. Vi firade den hos mina föräldrar med bastubadande och god mat. Jag och hundarna var hemma och sov före tolv medan Ronnie åkte och träffade sina vänner. 
I helgen har vi målat ett terassbord som Ronnie har byggt och så hämtade vi sista lasset med grejer, bl.a mitt svarta vitrinskåp! Så nu har vi några lådor till att packa upp. Idag ska jag och Zoey på ett veterinärbesök i Jeppis, hennes öra är ständigt svälld och Indy går och slickar det hela tiden så det blir aldrig bra, ska samtidigt köpa en ny sele åt Zoey och så ska vi hämta hundmat från Mush! 
Ikväll ser jag fram emot att börja fylla mitt vitrinskåp med vårt vackra bröllopsporslin och glas och vaser, kommer bli snyggt mot det helsvarta skåpet.
Den här veckan har jag också tänkt få upp spjälsängen och börja gå igenom bebiskläderna, ska bli kul. Annars mårar vi på, det blir inte tråkigt här i varje fall med två hundar. Nu har vi ju äntligen fått en inhägnad bakgård så man kan vara ute med hundarna. Indy älskaaar det och om hon skulle få bestämma skulle hon bo där ute. Får alltid locka in henne med godis medan Zoey kommer genast. Tonåringen Indy. 
Nu ska jag stiga upp och göra mig i ordning för en Jeppis trip. Har inte varit där sen vi flyttade därifrån. Den här veckan har det redan gått en månad?! Fattar inte. Men vi trivs superbra i Terjärv, det var absolut rätt beslut att flytta hit. Ha en superfin måndag!



Ronnie har fotat bilderna. V.31+5 idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar