Portfolio

fredag, augusti 09, 2019

Hemma



Äntligen fick vi mattorna på golvet! Zoey har löpt så vi ville inte sätta ner de nytvättade mattorna före hon var klar. Så kul att se slutresultatet av hur jag hade visionerat vardagsrummet. Soffan var nog ett bra köp. Nästan allt annat är gammalt, taklampan är ny men alla andra möbler hade vi från förr. Mattan älskar jag fortfarande, den fyndade vi på Anttila för flera år sen. Retrofilten håller jag på och fäster ändarna på när jag ser på tv, haha. Alltid något projekt halvfärdigt...



Vitrinskåpet blev så mycket snyggare med några lager svart målarfärg. Där på väggen, ovanför farmors gamla stol ska jag hänga upp mitt stora sugar skull-broderi, bara jag hittar en passande ram till den. Tror den kommer passa bra där.





Nu väntar vi på hösten så blir det supermysigt här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar